2011年6月27日 星期一

又嚟~

啱啱先出左篇blog係講馮小姐, 都未夠一個星期, 我又嚟寫佢喇!


我篇blog 係lock左架, 點解佢好似心有寧犀咁嘅?! 因為我今日又見到佢上淘寶睇揼喇, 睇完揼, 就睇我買比滕滕嗰d玩具水果! 其實我好唔想睇到, 我只係經過佢側邊啫, 點解經兩次都要比我睇到呀?!


呢d人真係好討厭, 仲係討厭到極點!


4 則留言:

  1. 其實係唔係真係LOCK到個BLOG O架? 我睇到喎, 你CHECK真D好D喎!
    [版主回覆06/28/2011 12:41:00]你睇到, 係因為我加左你做blog友嘛!

    回覆刪除
  2. 佢會唔會開你部電腦,睇下你買過啲咩咁呀?
    [版主回覆06/28/2011 12:42:00]佢就算開左我部腦, 佢都要有淘寶個pw架!
    同埋, 佢睇到我係fb post 左嗰d相架嘛!

    回覆刪除
  3. 原來係咁...
    [版主回覆06/28/2011 14:10:00]同埋, 有時我係淘寶買左d嘢比滕滕, 放左係公司冇即刻攞番屋企, 咁佢有可能見到架!
    咁唔可能我因為唔想比佢知我買d咩而收埋佢, 就算唔比佢見到, 咁佢係fb都睇到我d相架嘛!
    講真, 有小朋友嘅,大家都係買嗰d嘢嘅啫, 但係唔好咁囉, 下下都跟到足一足! 以前大家有嘢講就話冇所謂啫, 係fd都會益埋佢啦, 不過而家一日都冇講一句嘢!

    回覆刪除
  4. 佢都唔知你同佢絕交
    [版主回覆06/28/2011 15:49:00]你估佢真係咁蠢架咩! 一日兩日唔講就唔知啫, 而家個幾月喇!

    回覆刪除