2011年6月14日 星期二

亞媽, 我就嚟比你吹爆!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

不如你唔好做啦!!! 我怕我對得你耐, 我會爆血管呀!!!!!!!!!!!!!!!


亞媽今日帶左d薑醋蛋番嚟公司比我食, 話說十點幾, 我同個客收左線打比老闆問佢嘢, 我老母就行過嚟指住我嚟話, 話我好張d薑醋蛋放入微波爐到叮! 因為係同老闆講緊電話, 我已經揮手示意叫佢唔好出聲, 唔好再鬧, 但係我老母都唔理我, 繼續鬧!


收左線之後, 我真係好火咁出去話我老母"乜嘢叮薑醋"呀!!! 因為我冇叮, 而係微波爐裏面, 係馮小姐個飽嚟! 所以我已經忍唔住鬧番我老母轉頭, 問佢有冇睇清楚究竟個微波爐裏面係乜嘢先好去鬧人呀!!! 仲有, 當其時我已經揮手叫佢唔好再講, 但係佢都仲繼續, 有冇尊重人地架!!! 好彩老闆冇問我咩事啫, 如果問我, 我都唔知點解釋呀!!!


大佬亞媽! 你估我係公司唔撚使做架, 就算你話我等我收左線先好嚟話我吖! 就算我唔係同老闆講緊電話, 同個客講緊都唔好啦! 唔該你啦, 可唔可以辭職唔好做呀! 次次都係係d唔適當時候做d唔適當嘅嘢!!! 你一行過嘅地方見到我, 就望我一眼, 行咁多次就望咁多次, 大佬你估我係監犯要比你昅住呀???


你次次都唔用下個腦去諗下d嘢應唔應該做, 我點頂得你順呀!!! 你以前都唔係咁唔化, 點解你而家越嚟越反眼架??? 可唔可以叫亞婆報一報夢話下你呀, 我真係好頂你唔順呀!!!


所以亞媽尋晚醒, 唔入嚟我到, 因為費事比我再話佢! 而我奶奶聽到我同老豆講呢單嘢, 佢都要我唔好咁勞氣! 唔勞氣就假啦, 就嚟爆血管啦我!!!


1 則留言:

  1. 但願我地以後老咗之後,唔好咁固執同自以為事好喇
    [版主回覆06/17/2011 23:43:00]我希望都係, 我都唔想咁比個仔話我!

    回覆刪除