不如你唔好做啦!!! 我怕我對得你耐, 我會爆血管呀!!!!!!!!!!!!!!!
亞媽今日帶左d薑醋蛋番嚟公司比我食, 話說十點幾, 我同個客收左線打比老闆問佢嘢, 我老母就行過嚟指住我嚟話, 話我好張d薑醋蛋放入微波爐到叮! 因為係同老闆講緊電話, 我已經揮手示意叫佢唔好出聲, 唔好再鬧, 但係我老母都唔理我, 繼續鬧!
收左線之後, 我真係好火咁出去話我老母"乜嘢叮薑醋"呀!!! 因為我冇叮, 而係微波爐裏面, 係馮小姐個飽嚟! 所以我已經忍唔住鬧番我老母轉頭, 問佢有冇睇清楚究竟個微波爐裏面係乜嘢先好去鬧人呀!!! 仲有, 當其時我已經揮手叫佢唔好再講, 但係佢都仲繼續, 有冇尊重人地架!!! 好彩老闆冇問我咩事啫, 如果問我, 我都唔知點解釋呀!!!
大佬亞媽! 你估我係公司唔撚使做架, 就算你話我等我收左線先好嚟話我吖! 就算我唔係同老闆講緊電話, 同個客講緊都唔好啦! 唔該你啦, 可唔可以辭職唔好做呀! 次次都係係d唔適當時候做d唔適當嘅嘢!!! 你一行過嘅地方見到我, 就望我一眼, 行咁多次就望咁多次, 大佬你估我係監犯要比你昅住呀???
你次次都唔用下個腦去諗下d嘢應唔應該做, 我點頂得你順呀!!! 你以前都唔係咁唔化, 點解你而家越嚟越反眼架??? 可唔可以叫亞婆報一報夢話下你呀, 我真係好頂你唔順呀!!!
所以亞媽尋晚醒, 唔入嚟我到, 因為費事比我再話佢! 而我奶奶聽到我同老豆講呢單嘢, 佢都要我唔好咁勞氣! 唔勞氣就假啦, 就嚟爆血管啦我!!!
但願我地以後老咗之後,唔好咁固執同自以為事好喇
回覆刪除[版主回覆06/17/2011 23:43:00]我希望都係, 我都唔想咁比個仔話我!