2011年6月28日 星期二

唔係好明!

其實好多時我都唔想同亞媽頂咀, 不過唔知點解佢下下都係咁!


我已經唔係第一次講, 如果佢地兩老要入嚟, 唔好撰星期日, 因為星期日個工放假, 如果佢地入嚟, 就做到我仆街! 而且滕滕沖涼、食飯都唔可以佢地幫我, 所以由佢地入嚟嗰刻開始, 除左食飯嗰廿幾三十分鐘我係有得坐係到食飯之後, 就一直做到九點幾!!!


亞媽成Q 日就卦住去佛堂, 每個星期三&六, 過時過節初一十正之前又要去正日又要去, 跟本一個月最少去10日以上! 有時都因為做節做正日, 佢又話要去佛堂就同佢嘈幾句!


老豆有時係平日有嘢做, 幫下人地手, 所以week-end 都好攰唔想入嚟屯門咁遠, 所以其實佢地星期六入嚟就係最好! 因為星期六個工人係到, 第二日又係星期日, 攰d都可以瞓晏d, 但係無奈亞媽成Q 日都唔想星期六!


我問亞媽, 你番左佛堂十幾年, 你個心境應該已經係化它架啦, 應該係無欲無求, 我唔係好明, 點解你仲要求呢樣嘢, 又要求嗰樣嘢, 個人應該係不求欲望架, 但係真係唔明點解你仲話要做節, 又要入嚟玩孫, 又要人同你食生日飯呢! 你成日乜嘢都係佛堂行先, 屋企永遠都排第二, 咁點解成日都要求我地咁多嘢呢?! 因為佛堂都已經係生命嘅全部啦, 咁既然樣樣嘢都係佛堂先! 咁請問又使乜有親情呢?!


亞媽話佢入嚟做得我幾多啫, 最多佢煮飯比我食喎! 講真, 你入嚟都仲要你煮埋我比我食, 我就真係過唔到自己囉, 仲有, 亞媽係廚房煮餐飯, 個廚房就好似打仗咁, 淨係呢D理由, 就已經唔容許我比你入廚房啦!


所以我都唔知點好! 比佢地星期日入嚟又唔係, 唔比又唔係! 但係我真係好想星期日休息下囉!


2 則留言:

  1. 咁你同你阿媽講,逢星期日,我都要出街,你黎到都見唔到個孫
    [版主回覆06/29/2011 12:37:00]如果咁講, 佢一定唔會入架喇, 仲知道我擺明講大話!
    不過, 過一輪, 佢又會再嚟過!

    回覆刪除
  2. 咁繼續講囉,講到你想佢星期日入黎為止
    [版主回覆06/29/2011 16:51:00]我以後會同佢講話星期六!

    回覆刪除