http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日, 成個人都好似唔想郁, 又唔想做, 今朝已經好勁咁整左烏東比滕滕食, 自己嗰份都唔想額外去整, 所以冇味就冇味, 食埋同滕滕一樣嘅嘢, 有嘢食左落肚唔餓就算喇!
不過今晚, 我真係唔想入廚房, 所以我拖左滕滕落街, 買左個飯盒兩份!
係滕滕出世以嚟, 最陰公嘅一日, 要食飯盒! 而我, 冇胃口到, 連盒飯都食唔晒, 食到一半, 覺得已經唔餓就已經唔想再食, 食淨半盒飯掉左喇!
哎呀. 陰鬼公. 我講妳呀. 個仔就無所謂啦. 第時同女仔一齊住都係可能食飯盒架咋. 嘻嘻 [版主回覆06/08/2011 11:42:00]我食唔食, 食咩都冇所謂, 不過滕滕就慘啦, 食飯盒冇益!
不如叫工人煲個冬瓜火腿粒草菇湯,之後撈白飯仲好啦[版主回覆06/08/2011 11:48:00]個工人放假呀! 我又唔想叫佢早一日整定~
其實早一日整定都無問題啦,起碼叫有個湯飲嘛[版主回覆06/08/2011 14:30:00]都係嘅~ 不過你又唔知, 我連洗幾粒米都唔想郁呢~ 如果可以比我係一個位置/地方係唔使郁, 咁就好喇!
你係攰定係懶定係心情唔好先[版主回覆06/08/2011 14:43:00]3樣都有啦!
飯盒...唔緊要喇, 都過咗2歲, 可以跟我哋食大人野喇...我而家間唔中帶熙熙出街食飯, 都唔會再額外煮開喇...儘量叫d啱佢食嘅一齊食就ok...唔想煮一餐半餐冇乜所謂喇~
哎呀. 陰鬼公. 我講妳呀. 個仔就無所謂啦. 第時同女仔一齊住都係可能食飯盒架咋. 嘻嘻
回覆刪除[版主回覆06/08/2011 11:42:00]我食唔食, 食咩都冇所謂, 不過滕滕就慘啦, 食飯盒冇益!
不如叫工人煲個冬瓜火腿粒草菇湯,之後撈白飯仲好啦
回覆刪除[版主回覆06/08/2011 11:48:00]個工人放假呀! 我又唔想叫佢早一日整定~
其實早一日整定都無問題啦,起碼叫有個湯飲嘛
回覆刪除[版主回覆06/08/2011 14:30:00]都係嘅~ 不過你又唔知, 我連洗幾粒米都唔想郁呢~ 如果可以比我係一個位置/地方係唔使郁, 咁就好喇!
你係攰定係懶定係心情唔好先
回覆刪除[版主回覆06/08/2011 14:43:00]3樣都有啦!
飯盒...唔緊要喇, 都過咗2歲, 可以跟我哋食大人野喇...我而家間唔中帶熙熙出街食飯, 都唔會再額外煮開喇...儘量叫d啱佢食嘅一齊食就ok...唔想煮一餐半餐冇乜所謂喇~
回覆刪除