http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
睇下呢隻豬仔!
每日都係咁樣擒擒擒! 唉!
mouse pack又放入口咬??[版主回覆06/02/2011 17:41:00]我都唔明點解佢連mouse pad 都咬, 已經鬧左好多次架啦, 佢都知係唔食得架, 都唔明點解都仲要咬咬咬~~~!!!
mouse pad先啱... !!
佢其實係咪肚餓呀?比啲小朋友零食佢吖[版主回覆06/03/2011 11:37:00]佢而家餓, 識講食餅餅, 飲奶奶架喇! 佢食個mouse pad 可能係口痕, 想比人o趙呀!
我地口痕都搵香口膠咬啦[版主回覆06/03/2011 15:37:00]香口膠可以放落口, mouse pad 唔可以放落口嘛~
佢係咪知道個cam位置架?佢係咪專登咬比你睇架?[版主回覆06/03/2011 16:39:00]佢唔係成日留意到個cam架, 只係有時我想佢留意我, 我先不停咁轉個cam話比佢知我睇緊佢咋! 不過我估佢係專登等個工人行開左嚟咬囉, 因為佢知道個工人一睇到佢咬, 就跑過嚟喝住佢架! 佢可能覺得咁樣好好玩!
諗個辦法,等佢唔好咬啦,始終有毒架嘛[版主回覆06/06/2011 12:00:00]冇! 越叫越咬! 鬧又試過, 打又試過, 唔理又試過, 總之乜都試斉, 除非個mouse pad收埋佢啦!
mouse pack又放入口咬??
回覆刪除[版主回覆06/02/2011 17:41:00]我都唔明點解佢連mouse pad 都咬, 已經鬧左好多次架啦, 佢都知係唔食得架, 都唔明點解都仲要咬咬咬~~~!!!
mouse pad先啱... !!
回覆刪除佢其實係咪肚餓呀?比啲小朋友零食佢吖
回覆刪除[版主回覆06/03/2011 11:37:00]佢而家餓, 識講食餅餅, 飲奶奶架喇! 佢食個mouse pad 可能係口痕, 想比人o趙呀!
我地口痕都搵香口膠咬啦
回覆刪除[版主回覆06/03/2011 15:37:00]香口膠可以放落口, mouse pad 唔可以放落口嘛~
佢係咪知道個cam位置架?佢係咪專登咬比你睇架?
回覆刪除[版主回覆06/03/2011 16:39:00]佢唔係成日留意到個cam架, 只係有時我想佢留意我, 我先不停咁轉個cam話比佢知我睇緊佢咋!
不過我估佢係專登等個工人行開左嚟咬囉, 因為佢知道個工人一睇到佢咬, 就跑過嚟喝住佢架! 佢可能覺得咁樣好好玩!
諗個辦法,等佢唔好咬啦,始終有毒架嘛
回覆刪除[版主回覆06/06/2011 12:00:00]冇! 越叫越咬! 鬧又試過, 打又試過, 唔理又試過, 總之乜都試斉, 除非個mouse pad收埋佢啦!