2011年6月4日 星期六

.................

今日心情好番d, 因為約左朋友去佢屋企探佢! 玩完一個下午, 就去左深水埗食飯, 因為老豆約左姑姐&大佰一斉做節, 好耐冇見過咁多親戚喇!

因為早幾年同老豆嗌左交, 連老豆d親戚都絕交埋! 今晚食飯, 我發板, 叫左好多餸, 因為有個自以為事嘅姑丈係到, 所以唔貴唔叫, 仲要埋單唔該過嚟我嗰到!

忙左一日, 滕滕就好開心喇, 有得食有得玩, 而且一番到嚟就已經變左隻懶瞓豬喇!


1 則留言:

  1. 我都有一個自以為事嘅姑丈,佢好黑我憎,見佢後面想打佢前面個隻
    [版主回覆06/07/2011 22:50:00]所以呢個姑丈, 冇乜必要, 真係唔7想見到佢, 成日就懶勁! 咁巴閉, 又唔見佢搬去山頂!!!

    回覆刪除