滕滕而家講電話, 又唔肯收線, 而且仲講埋d唔知咩嘅外星話! 明明都識識地講嘢架啦, 反而而家玩嘢係到呢呢古古, 唔知講乜!
今日打電話番屋企, 同個豬仔講左兩句之後就話收線啦, 又係咁囉, 死都唔肯收, 跟住又講埋d唔知咩嘅外星話喇! 收唔肯比人收線, 咁就唯為唔出聲尤佢講飽佢!
過左一陣, 我都冇理個豬仔尤得佢係到講(即係我都冇心機聽), 不過佢就突然聽到佢係到講: "喂?! 喂~! 喂~~~~~!!!"
聽到佢咁叫我, 我當堂笑左出嚟, 因為原來佢都會發現我唔知去左邊架, 就係到喂喂喂咁搵我喇 !
笑話一則 ,我個囝囝又係咁,唔知道佢講乜,點都要聽電話!
回覆刪除[版主回覆06/11/2011 11:12:00]好煩架,有時想講幾句都唔比人講,搶住晒個電話!
佢其實會唔會發音唔太正,你至以為佢講bb話呀?
回覆刪除[版主回覆06/11/2011 11:20:00]佢而家講嘢識識地架,如果佢有嘢要发表,都唔管講一連串嘅外星話,所以佢擺明玩嘢囉!
同你相反, 公公婆婆打 o黎, 我個仔講兩野就要講 bye bye, 覺得煩呀 ~阻住佢玩呀 ~
回覆刪除[版主回覆06/13/2011 14:12:00]可能係一個個階段, 因為滕滕之前都係咁, 唔講嘢又唔出聲, 最好唔好叫佢聽! 而而家, 揸住個電話唔肯收線, 收左線就係咁叫再打!