2011年6月17日 星期五

懊惱~~~

今日下午收到保良局電話, 佢話仲有個學位, 問我要唔要!


而家打嚟就更係有人唔要先嚟比我啦! 原本好開心架, 不過, 左諗右諗, 我唔係好想比滕滕讀一間以自理能力為主嘅幼稚園囉! 雖然而家好多小朋友都有公子公主病, 但係我唔見得呢樣嘢係重要過學習囉, 而且我又唔見得我會尤得滕滕乜都唔使做囉, 再加上我又唔係嗰D乜都可以嘅媽me!


表姐話最緊要睇個小朋友喎, 睇下佢要D咩, 不過佢咁細個, 佢又點知邊樣係好啫, 你叫佢撰, 佢更係知成日有得玩好架! 而且佢仲話唔想自己個女有個唔愉快童年! 但係我就咁覺得囉, 如果個亞媽成日都話讀書係唔愉快, 咁D仔女就一定入晒惱一樣係唔愉快啦, 同埋, 愉唔愉快, 都要亞媽去control架嘛, 唔通個仔女讀極都讀唔到都迫佢咩, 咁樣就更係唔愉快啦!


而家今時今日呢個社會, 我想滕滕讀到幾多就幾多啦, 除左佢讀唔上啫, 因為讀書係佢自己唔係人地, 辛苦嗰廿幾年, 以後人生就可以有幾快樂就幾快樂喇!


沒有留言:

張貼留言