2011年6月26日 星期日

你咪當我係傻仔~

夏天, 滕滕沖涼可以係個浴盤到玩水, 而係夏天嘅必定動作嚟!

今年開始熱用盤沖涼嗰時, 我會hou滕滕玩玩下水唔覺意就拉開個塞, 由得d水慢慢流走晒, 咁我就要滕滕起身抺身喇!

滕滕起初由冇為意, 到發現有水聲而又唔知係邊到嚟, 到左今日我同佢沖涼嗰時, 一拉開左, 佢就即刻發現個塞被拉起!

今日, 我拉起左個塞之後, 睇到佢反應相當快, 要即刻塞反住個窿, 跟住就已經推開我隻手喇! 幾次之後, 我就張隻手放係個窿旁邊, 用手指尾til起啦, 點不知比佢話我, 係咁話唔好唔好!

我諗滕滕真係開始大, 真係唔好仲當佢係一嚿飯, 係一個傻豬仔喇  !

 

 


4 則留言:

  1. 好醒架. 妳咪當佢傻
    [版主回覆06/27/2011 10:55:00]以後唔可以再用呢招喇  !

    回覆刪除
  2. 哈哈哈,大個仔喇)))
    [版主回覆06/27/2011 10:55:00]大左小小啦  !

    回覆刪除
  3. 你真係當人地傻咩!!!????
    [版主回覆06/28/2011 12:53:00]我冇當佢傻! 不過當佢懵啫  !

    回覆刪除
  4. 我同熙熙轉咗用凳仔沖涼lu...冇再用盤喇, 一嚟下下踎係樹沖真係好攞命...二嚟係凳仔沖, 2分鐘就搞掂喇yeah~
    [版主回覆07/06/2011 16:15:00]我諗住夏天可以比佢玩下水嘛, 咪比盤佢沖囉, 冬天就唔會喇, 拿拿淋就費事冷親!

    回覆刪除