2011年6月14日 星期二

係唔係去過街就開心100日呀????????

有個星期四, 老豆同亞媽話聽日入嚟, 跟住到左再夜d, 奶奶就話又入嚟!


好啦, 入入入, 咁鐘意咪由你地入囉! 更何況你地一斉入嚟, 我唔使分開兩次服侍你地, 仲好!


因為老豆話早d入嚟同滕滕出去飲茶, 所以奶奶打電話嚟入嚟嗰時我就叫佢晏d到, 一係就記得帶鎖匙嚟, 費事到時冇門口入啦!


到今日, 又係咁! 老豆尋晚打嚟, 又話今日帶滕滕去飲茶, 而奶奶上次聽到我話老豆帶滕滕去飲茶, 佢今朝又一早就打比我問滕滕飲茶可以食d乜, 因為佢又話帶滕滕去飲茶!


我想問, 係唔係同個孫出過街會開心100日架???? 奶奶聽見我老豆帶佢去飲茶, 佢又要同佢去, 其實出過街係唔係開心d架?! 係唔係出去, 會覺得蝕左???


4 則留言:

  1. 應該係蝕咗先啱^^ 你99又幾好喎...會問下你滕滕食得乜~
    [版主回覆06/15/2011 11:27:00]我奶奶係好安全嗰隻嚟, 因為佢怕滕滕唔食得之餘又怕我唔鐘意!

    回覆刪除
  2. 人要我要嘅心態嘛,滕滕就真係開心喇
    [版主回覆06/15/2011 11:28:00]可能真係同過個孫出街開心d都唔定, 我真係唔知囉!
    隻豬仔就更係開心啦, 我一見到是但一個耆英係到我就眼火爆啦, 因為滕滕見佢地係到, 會好死咋型架!!!

    回覆刪除
  3. 通常老人家遇著小朋友,一定係遷就晒小朋友,小朋友就咋嬌,我細個咪又係咁
    [版主回覆06/15/2011 14:06:00]我未去到老人家個位, 所以我唔知, 而我只係知, 佢地咁縱佢, 就一定係害左佢!  仲要係害埋我!!!

    回覆刪除
  4. 噢!!!我細個時,都聽過爹地媽咪同婆婆公公講過呀
    [版主回覆06/15/2011 15:40:00]係呢!!!

    回覆刪除