2011年6月12日 星期日

d人真係好無聊!!!

我已經blk住晒d blog, 唔比老公個舊同事個老婆入嚟睇架啦, 以為佢上個星期初睇過, 就已經唔會再入嚟, 點不知d人咁唔知醜, 自己個a/c睇唔到, 就由佢老公個a/c入嚟!


入嚟仲乜7嘢吖, 就算用咩a/c都睇唔到架啦, 係唔係想試下我係唔係整左你去黑名單呀! 就算比你知道個真相又點吖! 都已經講到明blk晒個blog架啦!!!


d人真係唔知醜, 仲要係好撚煩!!!


6 則留言:

  1. 你點知佢入過黎嘅??
    [版主回覆06/14/2011 11:51:00]因為佢老公係一間好貴好貴嘅車行到做嘢, 佢個blog名就係個車行名, 再加上我睇到條link個併音係同佢老公個名一樣, 咁我咪知囉!

    回覆刪除
  2. 佢真係好關心你喎,不如你比個機會比人啦
    [版主回覆06/14/2011 14:43:00]呢個女人好古怪架!!
    佢同佢老公以前同我老公係同一間公司架(即係以前大家都係同事), 所以其實基本上大家應該都有嘢講! 不過同左佢而家呢個老公一斉之後, 出襯嚟都唔講多過10句嘢, 傾計又唔搭咀, 我都唔知佢出嚟仲乜! 但係又次次都要出嚟嗰下先迷! 如果既然覺得同我地冇嘢傾, 咁不如唔好出啦! 但係佢未同佢老公一斉唔係咁架喎!

    回覆刪除
  3. 佢會唔會有心事唔出聲呀?有時我同班朋友出黎,都無乜出聲,當然有人問我嘢我一定答啦,但有時太攰,真係你眼望我眼啦
    [版主回覆06/15/2011 16:11:00]我唔知佢有冇心事, 不過如果你見過佢, 都唔想再見佢下一次!
    因為馮小姐同佢老公都見過佢, 都話佢唔掂!

    回覆刪除
  4. 噢!!!咁呢啲人.....算吧啦
    [版主回覆06/17/2011 23:44:00]我都諗住係算架, 不過我都唔知點解佢要DELET完我又睇我D嘢囉~

    回覆刪除
  5. 因為佢.............真係好鍾意你
    [版主回覆06/18/2011 23:30:00]一定一定唔係囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  6. 咁因為佢太...........................八卦

    回覆刪除