http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
呢兩日亞 B 都好"蚊", 食奶食到一半, 就發皮 4, 仲好唔好老皮潻. 我初頭以為因為好熱, 所以佢先咁"蚊", 但係又好似唔係. 之後我問亞媽, 佢話亞 B 可能好祛, 叫我地買 d 開奶茶比佢飲, 所以今日就去買左番嚟, 睇下飲左會唔會好 d !
唉, 好迷網, 都唔知點!
沒有留言:
張貼留言