2009年4月8日 星期三

真大獲!!!

今日另外嗰個師傅比埋名喇, 不過仲衰過之前嗰四個, 一聽到真係想嘔都嚟唔切:


1)季雍和


2)季楠承


3)季雋青


呢幾個名睇起嚟雖然好似好 special, 但係 d 讀音就好普通, 因為我地最憎d 音好似係成, 俊, 南呢d, 所以之前嗰4個+呢3個, 我地都唔會要, 因為真係過唔到自己!


唔通真係要自己改.......


沒有留言:

張貼留言