2009年4月13日 星期一

真係好邪!

真係唔好似d bb面前講佢好乖, 因為講完之後, 就開始 lai 嘢!


因為肥滕滕之前真係好嘈都唔醒, 成日瞓.........但係而家, 小小聲佢都郁一郁, 夜晚有幾個鐘唔肯瞓, 成日好似想食奶咁, 都唔知佢想點! 不過直至而家, 都唔算好難湊!


雖然我好多時都好眼瞓, 好辛苦, 但係真係好開心!


沒有留言:

張貼留言