http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
真係玩嘢! 今日我地去出生註冊處到同BB改名, 因為改左做百軒之後, 發覺BB好百厭, 同埋好多人都覺得百軒好老, 所以亞DEE 越諗越唔鐘意, 所以今日終於去改左, 改做叫靖軒!
亞dee 仲衰到, 改完, 番去屋企之後, 同bb講, 改左唔鐘意可以再改架, 因為媽咪大把錢!!!
阿媽大把錢...原來你一早已經係百萬富翁嚟![版主回覆03/09/2010 17:23:00]我都想我係百萬富翁呀!
阿媽大把錢...原來你一早已經係百萬富翁嚟!
回覆刪除[版主回覆03/09/2010 17:23:00]我都想我係百萬富翁呀!