2009年4月29日 星期三

又改名!

真係玩嘢!  今日我地去出生註冊處到同BB改名, 因為改左做百軒之後, 發覺BB好百厭, 同埋好多人都覺得百軒好老, 所以亞DEE  越諗越唔鐘意, 所以今日終於去改左, 改做叫靖軒!


亞dee 仲衰到, 改完, 番去屋企之後, 同bb講, 改左唔鐘意可以再改架, 因為媽咪大把錢!!!


1 則留言:

  1. 阿媽大把錢...原來你一早已經係百萬富翁嚟!
    [版主回覆03/09/2010 17:23:00]我都想我係百萬富翁呀!

    回覆刪除