我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2015年2月15日 星期日
可唔可以搵人教下我???
每一次同滕滕剪髮, 我都真係好比心機去剪, 每次想改善自己嘅問題, 但都改善唔到!
我真係好enjoy 同滕滕剪髮, 但係冇一次真係講得上係靚, 因為唔係一邊崩, 就有一個位梗係剪得唔好!
點算好???!!! 究竟邊到有速成班可以教下我呀!!!
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言