2015年2月15日 星期日

可唔可以搵人教下我???

每一次同滕滕剪髮, 我都真係好比心機去剪, 每次想改善自己嘅問題, 但都改善唔到!



我真係好enjoy 同滕滕剪髮, 但係冇一次真係講得上係靚, 因為唔係一邊崩, 就有一個位梗係剪得唔好!

點算好???!!! 究竟邊到有速成班可以教下我呀!!!

沒有留言:

張貼留言