我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2015年2月26日 星期四
新意思
今年公司團年&開年飯, 老闆話怕我地下下都食鮑魚悶喎, 所以改左去食BUFFET!
講真, 邊有人"嚴"食鮑魚悶架, 唔好玩啦!
不過, 今次呢兩餐BUFFET 都唔錯, 尤其係團年下午嗰次D蟹, 真係到而家都未忘記!!! 因為我話唔好食夜晚, 所以最遺憾嘅, 就係LUNCH 冇生蠔食,真係可惜可惜~
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言