2015年2月26日 星期四

新意思

今年公司團年&開年飯, 老闆話怕我地下下都食鮑魚悶喎, 所以改左去食BUFFET!





講真, 邊有人"嚴"食鮑魚悶架, 唔好玩啦!

不過, 今次呢兩餐BUFFET 都唔錯, 尤其係團年下午嗰次D蟹, 真係到而家都未忘記!!!  因為我話唔好食夜晚, 所以最遺憾嘅, 就係LUNCH 冇生蠔食,真係可惜可惜~

沒有留言:

張貼留言