2015年3月1日 星期日

18年

我真係好想知道, 當我青春期時, 係唔係一樣都係咁衰! 老公個外甥仔, 今年就連屋企團年, 拜年, 乜叉都唔去! 而梓祐呢, 細佢一年, 但已經好接近, 唯一唔同嘅就係暫時都仲識得咩叫禮貌!

雖然暫時仲識禮貌呢兩個字, 但係都總有拒絕我嘅時候!

我唔會太勉強佢一定要出嚟見我, 因為大個都有大個嘅安排, 好彩嘅係, 佢耐唔耐都會一齊出嚟飲茶嘅!

話咁快佢就啱啱18歲.......呢18年我睇住佢大, 好彩暫時都未壞.....

今年生日, 梗要買番份大D嘅生日禮物送比佢, 雖然佢話唔洗~ 但我要囉! 一生人有幾多次18歲, 成年喎!



真係好開心佢好鐘意隻錶, 我真係好開心佢好鐘意!

生日快樂呀! 亞姨祝你學業進步, 身體永遠都健康!

2 則留言:

  1. 加油呀!唔好比後底拿睇死呀!
    你姨甥仔仍然想去日本?

    回覆刪除
    回覆
    1. 自上次之後, 我冇再問佢, 因為我想等佢考完晒試先再問佢! 我當然, 都唔想佢去啦~!

      刪除