2015年3月15日 星期日

3 DAYS BIRTHDAY

由星期五開始, 日抖就學校開生日會, 夜晚就同公婆嫲食生日飯, 星期六就同亞E食, 星期日就同小朋友開生日會!






食CAKE 到食到我唔想食, 不過冇辦法啦, 滕滕生日, 我又真係好開心嘅!

雖然開心, 但去麥當當咁大型嘅生日會, 我真係唔會年年攪囉, 因為雖然我好鐘意見到咁多小朋友玩得咁開心, 但係攪一攪真係幾無謂又嘥錢, 如果唔係見今年K3最後一年幼稚園, 我都唔請咁多同學仔!

去麥當當開生日會, 要有條件嘅, 就係叫所有嚟嘅小朋友唔洗買生日禮物嘅, 因為太多禮物, 只會令小朋友更貪心!



當埋單時, 我FEEL到老公肉赤, 但係講真, 雖然肉赤, 但係我覺得呢個生日會咁開心都係值得嘅! 一次啫, 唔緊要啦!

暫下眼, 滕滕都已經6歲, 真係話咁快就到12歲, 再眨多幾下眼又18歲, 就好似梓祐咁, 而家都18歲喇~

2 則留言:

  1. 祝 nigel 身體健康,孝順父母*^O^*

    生日會真係巧開心,但又堅煩同貴。玩2粒鐘幾千銀。不過小朋攪次生日會留個紀念都好既。年年攪我就唔會 law.

    回覆刪除
    回覆
    1. 麥當當已經係最唔煩, 不過就因為唔知到時D人叫幾多嘢食, 所以冇BUDGET可以預到........起初我地以為2千一定得, 點不知超資!!!

      刪除