2015年3月9日 星期一

比賽

上星期我問左滕滕畫畫間畫室攞左份參加比賽嘅form, 因為我想試下滕滕而家畫畫嘅技術係去到邊, 再者, 如果有獎的話, 我就可以放埋係份portfolio 到, 到時搵學校叩門時, 就希望有用喇!




我就揀左呢兩幅畫~  朋友話青馬橋嗰張好似比較普通, 佢話因為好多人都會畫青馬橋, 但係我就覺得青馬橋嗰張, 梗係覺得有深度多d, 同埋, 係就係多人畫, 但唔會出自於一個5-6歲嘅小朋友畫吓嘛~

2 則留言: