我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2015年3月9日 星期一
比賽
上星期我問左滕滕畫畫間畫室攞左份參加比賽嘅form, 因為我想試下滕滕而家畫畫嘅技術係去到邊, 再者, 如果有獎的話, 我就可以放埋係份portfolio 到, 到時搵學校叩門時, 就希望有用喇!
我就揀左呢兩幅畫~ 朋友話青馬橋嗰張好似比較普通, 佢話因為好多人都會畫青馬橋, 但係我就覺得青馬橋嗰張, 梗係覺得有深度多d, 同埋, 係就係多人畫, 但唔會出自於一個5-6歲嘅小朋友畫吓嘛~
2 則留言:
村姑 C9 仔~
2015年3月28日 上午9:57
我鐘意隻羊仔 😊
回覆
刪除
回覆
Unknown
2015年3月30日 凌晨12:16
青馬橋嗰幅, 我一見難忘呀!
刪除
回覆
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
我鐘意隻羊仔 😊
回覆刪除青馬橋嗰幅, 我一見難忘呀!
刪除