由舊年嘅8-9月開始到今時嘅尋日, 我同滕滕兩個都真係不斷努力, 日日就係咁做做做練眼練習, 而我同滕滕嘅努力, 真係冇白費到, 因為今日去睇眼, 真係比我預料中, 弱視已經好番晒喇!!!
當每一晚同滕滕讀英文字圈字時, 我已經覺得佢讀錯的越嚟越少, 直到佢近期, 就連私家要我同佢圈6/6 呢隻字體時, 如果佢都睇到晒冇讀錯, 咁即係代表已經好番晒! 所以, 其實我心中一路已經有數, 結果, 真係果然係我所料到!
我心暗地裏, 真係好配服呢個仔, 因為佢真係堅辛苦, 日日要做我要求嘅練習, 有4頁連線, 3頁找不同, 寫中英文字, 同埋, 等我番嚟之後要同我一齊去圈7行嘅英文字, 我淨係同佢每晚做嘅連線, 我都成日打喊露, 所以佢日日都要做埋D咁苦悶嘅練習, 真係比我嚟講堅係無比痛苦!
由今日開始, 每日都可以唔洗再做D咁辛苦嘅練習喇, 聽到真係已經開心死!!!

沒有留言:
張貼留言