嗰次之後, 我發覺小朋友D玩具, 原來係咁簡單!!!
之前個咪又係唔著, 拆開嚟睇發現段左塊膠, 電線又段埋, 而家FB 咁正, 出個POST 上去問下人有咩方法可以固定塊睇囉! 真係好, 話咁快就攪掂左喇!
人地唔知就以為我好勁, 其實我唔係囉, 見到邊到條線段左, 咁焊番佢就得啦, 真係心話真係冇難度架, 睇你想唔想整之嘛!
不過, 今次好似有小小大project 喇! 條友仔係公園到比人撞到把槍, 直頭手"並"都段埋!
焊番d線, 唔知點解唔係下下"禁"制都著, 時得時唔得, 所以又上fb 問下人囉! d人教我去換左個"禁"制嗰part嘅零件, 有個人仲好人到, 攞件parts嚟比我, 咁我都唔蝕底, 即刻9秒9去問下佢意見!
佢隻唔知係咩手嚟囉, 我又"禁"佢又"禁", 佢"禁"住個parts之後就再冇事喇!
我今次真係"猛"車邊咁比我又整番好喇!
嗰位人兄見我同個仔整番支槍, 就話我錫到個仔燶喎! 錫就更架啦, 但另一方面, 我唔想又買過支槍比個仔囉, 所以係孤寒就真囉!




沒有留言:
張貼留言