我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2015年3月6日 星期五
無患子
係環酵谷到見到人地講無患子可以清潔, 咁我就淘左1500G落嚟玩下, 因為如果用無患子係work 嘅, 咁以後就可以唔洗買洗潔精& 洗頭水喇, 哈哈!
煲佢20分鐘!
煲完覺得好奇啦, 點解冇泡嘅??? 再煲多佢20分鐘!!!
煲多一次, 都係冇泡, 咁我又上網去問下人喇!
車~ 原來係咁架! 當初我懷疑淘番嚟會唔會係假架呢??? 有谷有教我搵手初下佢, oh, 得左!!! 仲話唔洗煲咁耐, 15分鐘就得喇, 不過就最好先浸過夜喎!
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言