其實我都幾好玩, 係公園到同滕滕玩槍戰, 你射我就我射你, 不過可能因為我唔係小朋友啦, 滕滕同我玩完一陣, 就同我講, 我想搵d 小朋友同我玩射槍! 而我, 就即時有d覺得失望, 因為佢唔想同我玩!
有個肥仔, 都大滕滕最少2-3歲, 起初佢問我借槍玩, 跟住就叫我地等佢, 佢上去屋企攞d嘢, 番落嚟時, 佢手揸一個袋, 裏面最少有4把槍!原來, 佢攞槍落嚟, 係同滕滕玩!
見亞肥仔咁有誠意, 我就話佢地3個小朋友對我1個, 我地互射!
係互射嘅moment, 肥仔把槍向住我講: "你食屎啦!" 當時我唔理佢, 只希望滕滕唔好聽到, 費事佢好學唔學又叫我食屎啦! 過左一陣, 滕滕無啦啦居然同我講話我地一組喎!
玩到天黑喇, 番到屋企沖涼時, 滕滕問我聽唔聽到其中有個哥哥叫我食屎呀! 而當時我先知, 原來滕滕唔like個肥仔叫我食屎, 所以就話同我一組保護我喎! 當堂, 我真係好開心, 原來滕滕係咁錫我架!!!

nigel 真乖!
回覆刪除早排,阿仔等上興趣班同個同學仔係度玩。初時無為意佢地玩乜。後來比我發現佢地扮玩槍,阿仔仲話 “打我阿媽呀!” 頂-_-#
WAHAHAAAAAA...........笑死我! 咁你可以成機參與埋一份啦
刪除