2015年2月18日 星期三

早熟

有一對孖女, 逢星期四輕黏土班 & 星期六英文班, 都會同滕滕一齊上堂, 而且每逢星期六上完英文班, 都一定會係公園仔玩一陣先走, 所以整下整下都好熟喇!

我記得同滕滕開始熟, 係因為滕滕走去嚇佢地想同佢地玩, 而個家姐就比滕滕嚇襯之後, 就用手甲去"咪"到滕滕甩皮有小小流血, 而嗰次我小小教訓左兩個之後, 跟住就開始FRD 喇!

不過, 而家d女仔就真係早熟, 就連Miss都擦覺到, 個家姐好鐘意滕滕, 而且仲同我講: yea~ she loves him! 因為個家姐, 見親滕滕都要黐住佢, 上堂又要坐係隔離!


今日年三十, 我同滕滕去上完畫班, 係屋企樓下又見到呢對孖女喇, 比滕滕玩左一陣就走喇, 因為未食lunch 好餓嘛, 而走時個家姐居然講: bye bye 王子! bye bye 靚仔!





wahahaaaaaa......真係笑死我!!!  滕滕咁嘅樣, 原來係個家姐心目中係王子, 係靚仔喎! kakakakaaaaaa...... 

沒有留言:

張貼留言