搵左個皮褸師傅去訂做左件皮褸, 等左差不多一個月先有件褸! 我唔會有好多要求, 因為最緊要就係深紫色, 其次就係款式, 唔需要好新款, 只要襟興就得喇!
隻色我就好鐘意喇, 個款都ok 亦都係我想像中嘅襟興款嚟! 但係條毛領呢, 足足等左2個月, 仲要不斷咁催去問, 今日終於先有! 仲要係, 大陸send 落嚟比我, 我要比courier 費用! 問題係, 當日我訂毛領時, 師傅冇講過我仲要比呢份件嘅錢!!!
等左咁耐條毛領先有, 原本真係好開心, 企一卦左上去件褸到之後, 真係極度極度極度失望! 因為我覺得, 好好好核突!!!
呢條毛領價值HKD300!!! 我真係完全冇諗過300蚊嘅毛領係垃圾嚟!!!

唔加型好多
回覆刪除其實唔加都唔係叫型啦, 呢D款叫STANDARD 咋~
刪除