2015年2月16日 星期一

好失望!!!

搵左個皮褸師傅去訂做左件皮褸, 等左差不多一個月先有件褸!  我唔會有好多要求, 因為最緊要就係深紫色, 其次就係款式, 唔需要好新款, 只要襟興就得喇!

隻色我就好鐘意喇, 個款都ok 亦都係我想像中嘅襟興款嚟! 但係條毛領呢, 足足等左2個月, 仲要不斷咁催去問, 今日終於先有! 仲要係, 大陸send 落嚟比我, 我要比courier 費用! 問題係, 當日我訂毛領時, 師傅冇講過我仲要比呢份件嘅錢!!!

等左咁耐條毛領先有, 原本真係好開心, 企一卦左上去件褸到之後, 真係極度極度極度失望! 因為我覺得, 好好好核突!!!



呢條毛領價值HKD300!!! 我真係完全冇諗過300蚊嘅毛領係垃圾嚟!!!

2 則留言: