2014年8月13日 星期三

我隻手好痛~

自7月14日去完牙科覆診之後, 我就日日嘅下午係到整d dots exercise!

一日連續咁整差唔多4粒鐘, 結果我隻手筋膜炎!  


滕滕出世之後, 因為湊佢時用錯力, 嗰時都試過一次筋膜炎架喇, 所以我都費事去睇醫生, 自己搵藥酒up下佢, 等佢慢慢好囉~

老公問我嗰d dots exercise有冇得買, 有就唔洗自己整到手痛啦! 我夠知亞媽係女人啦, 有得買我都買左喇, 日日整幾個鐘, 你估真係唔辛苦架咩!!!

4 則留言: