"聖公會青山聖彼得堂幼稚園" <----呢間學校簡直係垃圾, 完全係垃圾! 我當初揀呢間學校, 並不是因為佢係區內"名校", 而係知道佢多外籍老師, 我覺得可以經常會接觸到外國人, 所以間學校係學習上面都幾努力會令到小朋友容易接受英文!
今年滕滕K3, 經過係兩年嘅學習過程, 我完全體會到呢間學校有幾垃圾, 仲有個校長係幾咁廢!
呢間學校, 成日係到講自己有幾勁, 有幾咁新嘅教育理念, 有幾咁好嘅資源提供! 但可憎所有嘢都只係講!
間學校真係"好似"好勁, 就例如佢地有上網借圖書, 強調唔係有好多間學校都有呢種服務, 但借左幾次書之後, 我就發現有好多問題! 1.網頁搵書好麻煩, 一D都唔清晰, 指引唔明確, 分類仲有D九唔搭八! 到入到去某一頁搵書時, 每一頁都有約10本書, 就咁睇個first page, 跟本就唔知本書借左未, 下下都要再click 入去睇下係唔係"已借出", 即係講頭一頁有10本書, 即係本本書都要click入去睇下借左未, 續頁續頁click, 有時真係click 到第10頁先可以借到第1本書! 2. 到比我搵到本書借喇, 又要去第二個網頁到填form, 要填書名, 本書嘅code, 我仔叫咩名, 我嘅聯絡電話! 其實每次入去網頁借書都一定要登入架啦, 到我搵到書要借, 又要再填過d資料一次! 3.到填晒d資料, 要借d咩書之後, 一click 就話已經ok喇, 但都要等3-5日, 要等唯一一個嘅書記小姐搵晒我想要嘅書出嚟, 打電話通知我, 我先可以去攞! 呢個system, 我同學校反應過, 因為咁麻煩嘅程序, 又唔方便搵書, 跟本就係想人唔好借! 但可惜, 呢間學校要話比人知佢有幾勁, 又想提交一份好嘅report 比同教育局申請x款, 就係咁sale 自己, 成日話唔係好多學校有網上借書服務! 我同個廢校長講過, 建議佢地改善個system, 但廢校長就第一時間張個責任推卸, 佢話呢個system 只係係荒間買, 並不是佢地整出嚟! 廢校長呀, 你咪當我傻先得架, 荒間買嘅, 都可以比錢人去執去改吓化, 你學校個個月收我地八百幾蚊學費, 就連小小錢都唔想攞出嚟???
一間學校已經有十幾個外籍老師, 係唔係以為好勁呢! 我初初都以為咁樣, 會令到滕滕容易d接受&鐘意英文, 但原來唔係囉! 早幾個月嘅一次觀課時, 我睇驗到呢間學校, 又一間廢物學校! 係觀課其間嘅一課英文堂, 係就係西人上, 但係當個西人老師發問問題之後, 有D英文比教好嘅小朋友好自己即刻舉手想答, 而好幾次呢D西人老師見呢D咁積極嘅小朋友即時舉手, 結果好順理成章就叫左呢D小朋友答! 我真係好想問, 咁其他冇舉手嗰D小朋友呢? 你地有冇了解過佢地係唔識吖? 唔理解吖? 定係唔想答呢? 如果冇舉手嗰D小朋友原來係唔識, 咁唔識嗰D, 就永遠都唔識囉, 因為個老師冇去揀其他嘅小朋友去問! 咁我真係唔明囉, 收左咁多錢學費, 但請番嚟D西人老師, 跟本都唔識去引導小朋友嘅!
係我心目中, 做教育嘅, 就應該好有愛心, 從各方面去幫助小朋友, 但到左K2之後, 我真係深深咁感受到呢間學校, 跟本就只係想去搵錢, 表面做到好好, 好似好完善, 好似做晒各方面嘅需要, 但可惜原來, 只係有頭威冇尾陣, 好似好多嘢提供架, 但我覺得所有嘅嘢, 跟本佢地只係為左想學校更加出名, 完全都唔係幫助小朋友!
仲有一年就讀完, 我真係好想好想快D離開呢間咁垃圾嘅學校! 因為我一聽到校長回答我嘅問題時, 佢只係想推卸責任, 成日只係識講, 有時D嘢要用比較大嘅資金去做! 我真係好想串佢一句, 你收一個學生八百幾/九百幾蚊一個月, 你地都唔夠資金咩???
沒有留言:
張貼留言