2014年8月6日 星期三

我的可憐豬仔~

7.14星期一去見完眼科醫生, 已經係第二次覆診話滕滕冇進步過! 

其實我都有小小心裏有數, 因為我耐唔耐會問滕滕係隻左眼而家點, 佢都係答我: 仲有好小好小蒙查查!

"仲有好小蒙查查", 我可以感受得到, 即係小小蒙, 可以睇到, 可以接受, 亦即係可以唔需要再用力用功去用隻左眼, 因為大致上係睇到嘛! 所以果然不出我所料, 我問隻豬仔, 佢真係咁樣諗! 所以醫生話佢冇進步過, 我一D都唔出奇! 而出自醫生把口話冇進步, 就可以再一次確認我講嘅係冇錯, 等滕滕相信我嘅說話!

暑假開始, 唔洗番學都當然都要遮眼, 所以我安排左功課要佢遮眼時做係訓練左眼! 但係見完醫生之後嘅星期二三四呢幾日, 除左星期三之外, 我日日都火嚟, 因為我要求貼簿, 居然個幾鐘都未貼到一頁, 所以星期二就比我罰到佢貼到夜晚九點半, 而且將所有嘅玩具全部收起未來幾日亦都冇得睇電視!

試問一個小朋友完全冇晒娛樂, 佢可以係到做乜? 冇玩具玩冇電視睇唔准落公園, 真係冇嘢可以做囉! 而我咁做, 其實都幾變態, 但係我唔迫佢, 唔通尤得佢咩! 所以星期五就2266同拆掂, 我問佢究竟想點, 如果唔想貼簿, 咁有咩佢可以我幫到佢!

佢答我佢寧願連線佢都唔想貼簿, 所以7.21 開始我上網搵, 搵有關連線嘅exercise 比佢! 因為網上搵番嚟嗰D exercise D字都係好大隻, 所以我要自己改晒佢, 而且仲要增加no., 原本係只有1-30嘅, 我就自己改到1-80 or 1-100.  



日日係咁整都唔係講少, 整左兩個幾星期整左四十幾張, 我發覺隻手指公開始痛, 應該就好似同之前筋膜炎一樣咁.......所以我係時候要停一下!

我好希望呢D exercise 可以對滕滕有幫助, 因為係政府睇, 個死人醫生話冇嘢做可以幫到佢隻眼, 但係去私家到就提供左類似嘅exercise 比我!

真係好唔明, 乜做醫生唔係有仁慈救人嘅心嘅咩? 做醫生做到咁仆街, 做嚟把鬼咩!

沒有留言:

張貼留言