2014年8月27日 星期三

勇!

既然會生番, 我又洗乜怕呢, 所以今朝起身, 頂唔順嗰種感覺, 真係已經去到頂點, 所以真係完全冇考慮就去左攞把鉸剪, 兩下, 我就剪短晒把頭髮!

成世人我樣樣嘢都好長情, 只係對把頭髮就短左小小, 半年唔攪佢我會開始憎佢, 今次我真係憎到佢死, 因為游水游到傷晒, 上次係樓下剪又比個師傅亂剪, 所以剪完之後都覺得自己勇, 最多剪完唔掂咪出去比人剪囉, 怕咩!

4 則留言:

  1. 你短髮好靚呀。後生左, 又清秀, 精神左。 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔好意思讚你姐。靚呀!

      刪除
    2. 佢對外人, 就一定做到好大方, 對住我就一定唔客氣囉 ~哈哈!

      刪除