2014年3月16日 星期日

5TH BIRTHDAY~

每年滕滕生日前一個月就開始搵CAKE同佢開生日會, 雖然細細party, 但係我都希望佢好開心啦!

第一個cake係比佢攞番學校嘅生日會嘅!



 
 
學校生日會係佢正日生日, 所以今年呢個cake比佢自己揀! 全朱古力就梗架喇, 但係最初睇樣時, 佢揀左個朱古力濃度去到70%, 但係我怕佢d同學覺得苦, 所以揀左呢個50%嘅!

夜晚同亞公亞婆亞嫲慶祝, 就第二個cake 喇!


呢個cake我覺得唔好味, 因為正如個名一樣得牛油味咋, 但滕滕話好好味呢~

第三個cake 就早半個月訂嘅, 呢個cake就貴囉, 成千一蚊, 真係幾肉痛!



不過算啦, 見佢個豬樣咁開心, 都抵番晒喇!

第四個cake就係契妹買嘅~ 真係大獲, 因為成兩磅!



其實人小小慶祝我已經覺得very good! 因為唔洗煩! 如果請太多人, 一陣人地攪生日又要去番人地到, 淨係回禮嚟回禮去我都已經覺得煩到爆! 而家我只係買左d波波送番比嚟嗰d小朋友, 而大人就唔洗喇, 因為大家明啦~!


今年嘅生日禮物, 好多都係lego, 真係開心到隻豬仔不得了lu~





2 則留言: