第一個cake係比佢攞番學校嘅生日會嘅!
夜晚同亞公亞婆亞嫲慶祝, 就第二個cake 喇!
呢個cake我覺得唔好味, 因為正如個名一樣得牛油味咋, 但滕滕話好好味呢~
第三個cake 就早半個月訂嘅, 呢個cake就貴囉, 成千一蚊, 真係幾肉痛!
不過算啦, 見佢個豬樣咁開心, 都抵番晒喇!
第四個cake就係契妹買嘅~ 真係大獲, 因為成兩磅!
其實人小小慶祝我已經覺得very good! 因為唔洗煩! 如果請太多人, 一陣人地攪生日又要去番人地到, 淨係回禮嚟回禮去我都已經覺得煩到爆! 而家我只係買左d波波送番比嚟嗰d小朋友, 而大人就唔洗喇, 因為大家明啦~!
今年嘅生日禮物, 好多都係lego, 真係開心到隻豬仔不得了lu~







真開心! 4個CAKES!!
回覆刪除佢食左4 days, 第4 days 夜晚頂唔順同我講個胃唔舒服 ><
刪除