2014年3月7日 星期五

依依不捨......

其實個工人真係有時都幾錫滕滕嘅, 好多時我都聽到佢有教滕滕有d咩係可以做, 有d咩係唔應該做! 如果我唔like的話, 我會覺得個工人過左火, 因為佢唔應該話我個仔! 但我冇唔like, 因為我知道個工人都係想滕滕好先去教佢做人道理, 再深一層去諗, 如果個工人冇上心, 佢跟本就唔需要理我個仔做得啱唔啱, 因為跟本就唔關佢事!

近排見到咁嘅情景越嚟越多, 唔知係唔係我感情豐富定係真係只係碎料嚟, 睇到咁嘅畫面, 令到我個心酸一酸.......

4 則留言:

  1. 由 BB 湊到家陣咁大。最得意果幾年就係同姐姐一齊。姐姐錫 NIGEL 真係好正常。

    我都好鬼怕第時我姐姐走時, 滔滔唔知點算。所以我依家要少少少少咁做心理輔導。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係又咁囉, 姐姐而家好似驚驚地咁, 佢同AGENT講等過左印尼新年, 佢可能番嚟搵僱主! 如果佢係唔捨得, 咁佢又點解唔繼續做吖! 我覺得咁囉, 佢想放半年假再做囉!

      刪除