http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
由 BB 湊到家陣咁大。最得意果幾年就係同姐姐一齊。姐姐錫 NIGEL 真係好正常。我都好鬼怕第時我姐姐走時, 滔滔唔知點算。所以我依家要少少少少咁做心理輔導。
但係又咁囉, 姐姐而家好似驚驚地咁, 佢同AGENT講等過左印尼新年, 佢可能番嚟搵僱主! 如果佢係唔捨得, 咁佢又點解唔繼續做吖! 我覺得咁囉, 佢想放半年假再做囉!
點解姐姐要坎嘅?
點解姐姐要走嘅?
由 BB 湊到家陣咁大。最得意果幾年就係同姐姐一齊。姐姐錫 NIGEL 真係好正常。
回覆刪除我都好鬼怕第時我姐姐走時, 滔滔唔知點算。所以我依家要少少少少咁做心理輔導。
但係又咁囉, 姐姐而家好似驚驚地咁, 佢同AGENT講等過左印尼新年, 佢可能番嚟搵僱主! 如果佢係唔捨得, 咁佢又點解唔繼續做吖! 我覺得咁囉, 佢想放半年假再做囉!
刪除點解姐姐要坎嘅?
回覆刪除點解姐姐要走嘅?
刪除