http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
哈哈哈!! 收埋對襪拎返屋企先攪啦!!! 好彩我公司無人係咁。
個問題係佢從來都唔覺得自己做嘅嘢係問題! 我明白佢想對襪快D乾, 但係食飯時, 麻煩可唔可以收埋佢呢, 掉番轉, 我係佢食飯時攞對襪出嚟對住佢, 唔知佢會唔會覺得有問題呢~
可能佢覺得佢對襪你香薰呢
多撚謝!
哈哈哈!! 收埋對襪拎返屋企先攪啦!!! 好彩我公司無人係咁。
回覆刪除個問題係佢從來都唔覺得自己做嘅嘢係問題! 我明白佢想對襪快D乾, 但係食飯時, 麻煩可唔可以收埋佢呢, 掉番轉, 我係佢食飯時攞對襪出嚟對住佢, 唔知佢會唔會覺得有問題呢~
刪除可能佢覺得佢對襪你香薰呢
回覆刪除多撚謝!
刪除