2014年3月31日 星期一

衛生常識識唔識??????????????????

我都唔明, 點解人地係到食緊飯, 居然可以係人地隔離剪手甲嘅???

什麼叫禮貌, 咩叫衛生, 咁大個人冇奶油唔識吓化!

其實我都唔客氣咁同馮小姐講: 你冇撚嘢吓嘛, 我仲食緊飯架???

因為我真係冇諗過有人會好似佢咁咁樣做囉!

今日, 又一奇景, 就係佢送比我要嚟送飯嘅!



我知道今朝好大雨, 佢想開行個冷氣快D吹乾對襪, 但係食飯時間, 麻煩可唔可以收埋一下呢???

我真係唔想再講, 講得多自己都覺得口嗅!!!

4 則留言:

  1. 哈哈哈!! 收埋對襪拎返屋企先攪啦!!! 好彩我公司無人係咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個問題係佢從來都唔覺得自己做嘅嘢係問題! 我明白佢想對襪快D乾, 但係食飯時, 麻煩可唔可以收埋佢呢, 掉番轉, 我係佢食飯時攞對襪出嚟對住佢, 唔知佢會唔會覺得有問題呢~

      刪除
  2. 可能佢覺得佢對襪你香薰呢

    回覆刪除