我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2014年3月2日 星期日
FUNNY~
我真係好鐘意影滕滕同佢老豆瞓覺時個睡姿, 真係好好笑~
次次影完都會比人鬧, 問我仲乜咁鐘意影人地瞓覺時個樣!
真係好好笑架囉^^^^^^^
1 則留言:
村姑 C9 仔~
2014年3月14日 凌晨1:04
呢D相真係影一次比人丙一次。但真係唔影就後悔, 哈哈!
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
呢D相真係影一次比人丙一次。但真係唔影就後悔, 哈哈!
回覆刪除