2014年3月2日 星期日

FUNNY~

我真係好鐘意影滕滕同佢老豆瞓覺時個睡姿, 真係好好笑~

次次影完都會比人鬧, 問我仲乜咁鐘意影人地瞓覺時個樣!

真係好好笑架囉^^^^^^^

1 則留言:

  1. 呢D相真係影一次比人丙一次。但真係唔影就後悔, 哈哈!

    回覆刪除