2014年3月25日 星期二

又爛~


呢副眼鏡, 已經整第3次, 我成日都叫滕滕唔好撞嚟撞去得唔得?! 呢副眼鏡, 每換一件parts 要 $125, 雖然$125唔係貴, 但都好煩囉, 成日要出旺角整, 又要等!

過年前同佢配多另外一副可以替換, 而嗰副就得4件parts, 但如果要換parts, 前面嗰parts 就要$880!

新嗰副用左1個半月都已經整左一次, 好彩就整得番, 如果唔係, 就要比$880! 新嗰副眼鏡要$2200, 如果用左1個半月就要比$880, 咁副眼鏡即係$3080!!! 真係攞左我條命囉!

亞仔~ 麻煩係玩緊時,唔好容入晒個歡樂氣氛到得唔得??? 記得你係戴緊眼鏡架!!!

6 則留言:

  1. 原來D眼鏡咁春貴ga!
    小朋友時時玩到忘形, 下次有得平D既就配平D了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 貴, 係因為佢可以散, 就咁配PARTS, 如果平D嗰D, 可能已經爛左好幾副喇!

      刪除
  2. 玩緊嘅時候係忘我的~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢直頭張副眼鏡溶入左佢生活,完全係唔覺自己戴緊眼鏡潻!

      刪除
  3. 點會覺得啫...玩緊吖嘛

    回覆刪除