今日, 都係我嘅第一次! 係第一次睇舞台劇!
套劇我係舊年5月買飛, 成枱頭都係reminder, 咁辛苦咁早買飛都係希望想去睇, 如果真係唔記得去睇, 咁就真係on 交交囉!
未睇過呢類型, 又唔知係咩形式做, 其實我都唔知係乜嚟, 坐抵左滕滕問我點, 係咩嚟, 我真係唔知, 只見兩個布偶公仔係到~
起初以為布偶劇, 點不知原來係舞台劇, 對滕滕嚟講個故事都幾難明, 因為係講3兄妹去台灣一個博物館參觀, 跟住係博物館時光倒流去左古代, 發生左一d怪事! 雖然故事難明, 但好好睇, 好好笑, 對白簡單易明, 只係時光點解會倒流呢part 就好難解釋, 而滕滕都冇問, 因為佢跟本就唔識"時光倒流"!
雖然滕滕唔識時光倒流, 但佢都笑到卡卡聲囉, 所以下次佢地又有做舞台劇時, 我都會去買飛囉~


沒有留言:
張貼留言