2014年3月27日 星期四

衝破.......

我知道我奶奶係一個好奶奶, 冇皮氣冇架子亦都唔會比說話人聽, 但可惜, 我衝破唔到自己對佢好!

最深印象就係老爺死嗰時佢拮九我同我講"錢唔係問題!" 亞二姑奶嫁左比個男人係做餐館嘅, 之前開酒樓, 之後就開飯店, 所以既然你咁撚有錢, 咁你老母嘅洗費點解唔係全部你負責晒???  其實我可以狠心D叫老公唔好幫奶奶交屋企電話費& 手提電話費架, 但.....我始終做唔出, 因為個仔幫亞媽交費, 我都係覺得老公係應該!

其實當其時老爺死, 我只不過係想張姨甥仔嫲嫲話比我知嘅嘢講出嚟啫, 點不知換來一句比人拮九我"錢唔係問題!", 所以係奶奶屋企, 從此以後我就少左講嘢! 因為老公同佢兩個家姐感情好好, 我絕對係唔可以講佢家姐嘅不是, 再加上佢家人係家姐大晒, 老公唔會有任何意見, 完全信晒&100%接受佢家姐所講嘅嘢, 所以佢地三姐弟講嘢, 我已經唔會搭咀, 亦都唔想搭!

亞二姑奶你咁撚勁, 成撚日把口就話唔想亞媽咁辛苦, 番襯去食飯都話要出街食, 咁我又唔明點解你平時一個電話都冇打番去比你老母呢???  而你老母一常生活, 有咩問題都冇諗住搵你, 成九日都搵我呢???  就係因為你老母搵唔到你地, 所以你老母唯有搵我, 因為佢嚟我到探個孫, 我就一定會係屋企囉, 亦都唔會搵唔到我!

亞二姑奶你咁撚勁, 出去食飯都爭住埋單, 係樓下食一千蚊有找, 你咁撚鐘意埋單, 更就更係等你埋飽佢啦! 但可惜, 每次奶奶都要爭住找數, 而奶奶同我講爭比錢嘅原因係因為我老公次次都冇比錢喎! 我答奶奶: 你個女咁錫個細佬, 佢唔洗個細佬比錢, 你咪尤得佢囉~  講真, 我都幾撚LIKE亞二姑奶咁撚扮勁架, 你鐘意嘅就扮九飽佢, 次次最好唔洗我地比就得啦!

上兩個星期我屋企門口爆左條食水喉, 同奶奶講開水喉呢樣嘢, 佢就講左D嘢令到我覺得佢真係好可憐! 佢話: 我生嘅3個, 冇一個可以靠得住! 大家姐就講左就唔會做, 成日得個UP字, 佢已經係第3年講話同我換左廁所廚房門, 次次講完都係冇左件事! 二家姐就唔知成日忙咩, 一個電話都冇打嚟! 而個仔, 明明應承左都話自己冇講過! 三個之中, 只係二家姐好D, 佢記得就一定會做! 但係就成日會唔記得!

聽到奶奶咁講, 其實我個心好酸, 點解生三個, 表面上好似個個都好錫佢, 但係有事時就一個都靠唔住!  之所以佢有咩都搵我, 原因就係咁! 再加上, 我覺得佢地三姐弟知道我份人係點, 有咩事我都會理佢老母, 所以佢地就更加放心咁唔需要理佢自己老母喇!

我同亞媽講, 我真係覺得奶奶好慘, 但係我諗盡方法諗盡解釋去令到我可以放開自己去願意幫我奶奶, 但我真係盡左力, 我個心真係好唔撚想幫奶奶, 原因係佢D女咁撚勁, 點解樣樣嘢都要我做???

而我, 諗左好耐, 原因係老公成日都唔多理我, 所以先導致我唔想幫奶奶, 而呢個先係main point......

2 則留言:

  1. 可能唔同阿媽生既, 點都會覺得 99 &老公D兄弟姐妹騎里, 睇唔順眼!!
    我都覺得我99 好可憐, 老公滾到要離婚, 做過小販養家, 但佢本身格衰, 衰到 兩個仔, 連其他親戚都唔比面佢。我都係, 好忍唔到佢乜春都扮勁, 自私, 你咁勁, 由你勁! 我同我老公都唔春理。

    我老公個細佬其實好有 $, 係揸飛機既。99 之前開口埋口就話呢個仔如何勁, 如何如何。咁7勁, 叫佢接99去住豪宅享福呀! 可惜佢個金波蘿覺得有個咁既老母好無面。一年都無叫個老母飲餐茶! 屌! 睇你兩個幾咁母慈子孝!! 所以我對住佢地都當透明!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D老人家, 自己仔女都咁對佢, 係佢自己攞嚟嘅! 唔係話要如果去擦D仔女鞋, 但係都唔好衰到D仔女都唔想認佢囉! 去到個咁嘅位佢都仲係唔化嘅話, 真係叫佢食自己喇!

      刪除