我打算安排個工人last day 係4月12, 所以上星期六我就問佢張機票係想即日走or 佢想係HK多幾日, 因為我要confirm 佢張機票日期! 工人答我佢即走, 佢唔需要係街到住多幾日, 因為佢想即刻番屋企! 我見佢話即走, 即係仲有幾個星期日比佢出去買嘢, 見時間無多, 所以我就提前比份bonus佢等佢可以多d時間買嘢!
個工人做嘢唔算好好, 但亦都唔算講得上係差, 對滕滕都唔錯, 有時我忘記同滕滕簽功課, 佢朝早都會幫我睇一睇, 如果我冇簽就會放係枱面提一提我! 所以我都希望可以好嚟好去, 大家開開心心過埋呢個幾月!
點不知星期一就發生豬扒唔熟事件! 有骨嗰d豬扒唔熟, 咁由佢囉, 我只係同個工人講d豬扒唔熟, 我都唔想再麻煩佢叫佢整過, 咁我咪食d冇骨嗰d囉! 點不知後嚟冇骨嗰d, 有d都係唔熟, 咁, 點食啫! 結果我叫個工人煎荷包蛋, 叫佢第二日整番熟d豬扒食左佢, 但個工人居然同我講: 我唔食!
到左今朝, 我見天氣暖番小小, 我叫個工人搵滕滕件番學V領冷衫比佢著, 個工人就答我: 我唔知邊件! 見佢唔郁, 我就叫佢去搵, 行為比較嘈& 唔多老嚟, 所以我就話佢叫佢細聲D, 因為先生同BB都仲瞓緊覺, 點解要攪到咁嘈呢!
其實我好火滾囉, 係唔係因為我已經比左bonus佢, 佢就可以即刻咁呢! 所以我今晚放工番到嚟, 諗住食完飯同佢講比一個月通知佢, 一個月可以即走, 但點不知滕滕早我一步!
我番到屋企沖完涼一坐抵, 滕滕就走埋嚟問我: 點解你又鬧姐姐啫! 唔係嘛, 個工人同我個仔做事非!!! 我冇即時搵個工人出嚟問, 我只係同滕滕講, 姐姐話我鬧佢你就信佢?! 唔係嘛, 我真係對你好失望囉!
我食完飯, 我好心平氣靜咁同個工人講, 而家比一個月通知佢, 一個月後佢就可以走, 我乜解釋都冇講, 因為我唔想臨走都同個工人嘈, 但係個工人反而問我, 點解我會咁樣安排! 好, 咁我咪又好心平氣靜咁同佢講覺得佢冇心機好似好想快d番屋企, 咁咪比佢快d走囉! 個工人開始喊喇, 佢話我好同agent 投訴佢d豬扒唔熟, 佢估唔到嘅係, 我咁少嘅事都要投訴佢, 佢話佢而家唔食豬扒, 係因為佢就嚟番印尼, 佢開始要戒食豬肉! 而有關冷衫事件, 佢又真係覺得自己都有唔啱, 冇心裝載! 而至於嘈, 佢就話平時先生係到佢吸塵先生都冇醒, 所以今朝佢攞衫佢都知道一定唔會嘈醒先生喎! 一路講就一路喊, 滕滕就一路比紙巾佢叫佢唔好喊!
好啦, 既然佢嘅解釋係可接受嘅, 咁大家講左出嚟, 就當冇事喇, 跟手我再講多一句, 就嚟都走啦, 開開心心做到番印尼啦! 話說完個工人就係到豪哭! 滕滕見個工人喊到咁, 就走埋去攬住佢安慰佢叫佢唔好喊啦~
唉~ 呢個工人不過不失都已經咁煩, 新嚟嗰個真係唔想諗, 亦都唔敢諗!
沒有留言:
張貼留言