呢個冚家產, 真係睇唔出佢後生聊聊咁死仆街!!!
我坐左巴士下層嘅對住嘅4個位, 近窗邊嘅對頭位, 而呢個撚樣係之後坐埋嚟架!
起初佢坐埋嚟係冇掂到我, 就連掂到我件褸都掂唔到, 過左一兩個字佢先開始坐埋嚟, 仲係咁用隻左手撞我! 原本我都冇為意佢係揰我定點, 因為見佢係到打緊機, 以為佢左右手並用, 所以我就冇理佢! 但係過左一陣, 我feel到唔對路, 因為佢隻死人左手越撞就越過份, 仲要扎住我隻右手! 我見佢扎落嚟, 我就張我隻右手放番出嚟, 而呢個仆街過左幾十秒又扎番住我! 咁既然係咁, 我就又張隻右手放番上嚟, 而呢個仆街佢即時以牙還牙, 而呢個動作我同佢都即時來回幾次! 來回幾次之後, 個仆街仲話我"痴線"!
咁之前打機撞我即係專登囉, 所以我都回敬佢"你都on撚九!"
話說完, 佢又死開左坐, 仲有條隙係到!
呢個冚家產無啦啦係到發癲, 上車坐左埋嚟都冇嘢架, 無撚啦啦突然性情變左, 係唔撚係覺得坐咁出冇咩位坐蝕九左, 所以突然間迫埋嚟仲要搵死人手撞我!!! 正人佢老味個化灰嚟!

真係死扑街黎 ga wor!
回覆刪除係囉, 無啦啦發九瘟!
刪除