我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2014年2月22日 星期六
好彩~ 冇事~!
過年前搵人嚟滅虱, 而今年又唔同舊年咁提早回南喎, 所以左年後都未感受到有回南感覺, 而正當我咁諗時, 呢個星期一&二嘅濕度居然去到100%!
好痴線又好誇張!
今年因為提早滅虱, 所以呢次回南就會見效果, 因為咁多年嘅回南天, 滕滕都比虱咬到豬頭咁起晒水泡, 星期一到而家已經有6日, 但係都ok喎, 咁即係我叫嗰間滅虱公司得啦~~~
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言