2014年2月12日 星期三

第一隻!

尋晚滕滕已經同我講佢隻牙痛, 一路食嘢一路叫痛, 今晚食飯佢又嚟喇!

我睇下滕滕係唔係生飛滋啦, 因為佢早幾日話食嘢咬襯個咀, 應該九成九都係生飛滋架喇!

點不知我一睇, 再一掂........E~ 隻牙郁喎!!!

嘩~~~!!! 原來豬仔換牙呀!!!

4 則留言:

  1. 咁快?!?!? 我見最快都 K3 先換牙, NIGEL K2 就換! 勁! 我地果個年代, 小學先換牙 ga~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都就嚟5歲喇, 其實好似應該差唔多嘛~!

      刪除