2014年2月9日 星期日

真巴閉!

今日下午約左伯娘同埋堂哥s & 堂家姐去大埔食齋順便拜下伯父, 平時唔會見到嘅堂哥, 今日就會見到喇, 一如以前, 大家都冇咩啱傾, 仍然都係咁串咀!

老豆之前係街跌左嗰個電話我去警署攞番之後, 我就比左伯娘用! 因為伯娘電話冇電, 我就借我個叉機比佢叉電時, 我呢個堂哥就好串咀咁話: 呢部電話d 字細到幾難睇~ 部電話真係細到好交關!

我嘅能耐唔知幾時開始變得咁堅, 串咀堂哥咁講, 我居然冇回應番佢!

我同堂家姐講番, 佢話亞堂哥未必會知個電話係我地比佢亞媽喎! 你講笑咩~ 見到自己亞媽換左電話正常都會問下啦, 更何況我堂哥同我伯娘唔係唔會講嘢嘅!  我同堂家姐講, 既然個電話咁細, 叫我堂哥同佢換番部大小小架囉, 大小小cheap cheap地唔過二千, 好平之嘛! 亞堂哥隻狗有事睇醫生要成五六千佢就冇錢要問人借啫, 二千蚊有找一d都唔貴呀, trade 番我細嘅呢部嚟請亞伯娘食飯都仲得!

我真係唔明囉, 同亞媽換個電話都冇錢, 學咩人講細呀!


2 則留言: