2014年2月25日 星期二

此情不在........

上網見到有部叫"film scaner", 覺得好有興趣, 因為十幾年前結婚時, 我已經問相鋪有冇得張d菲林底轉做jpeg format save係電腦到, 而當時嘅收費係$20/筒! 淨係結婚相都已經有20筒, 咁仲有我由中學影嗰d呢!

結果, 我就淘左部番嚟喇!



好簡單, 又好好玩! 雖然話係簡單, 因為scan 一張都只係幾秘時間, 但係如果好似我咁有要求, 咁其實下下最好都執下色囉~

scan 相嘅同時令我諗起三件事!

第一件事, 係係中學時, 成日同一個同學爭keep住d菲林底, 其實爭左咪又係咁, 唔通會咁多年之後都會晒番出嚟咩! 其實嗰時真係好好笑~

第二件事, 就係我個好朋友個老公! 話說舊年生日出去食飯用電話幫佢兩公婆影相, 我睇到電話個mon 真係覺得好黑, 佢兩個應該行前小小唔好黑得咁緊要, 但係佢老公就懶醒咁串我, 番去推推佢咪得囉!  我, 都學過下photoshop 嘅, 黑成咁, 推乜七都唔得啦!  見好朋友個老公咁得戚, 影完之後, 我比張相佢, 叫佢推完比我睇下, 因為我都好想知個result 有幾撚得! wahahaaaaa......

第三件事, 就係令我諗起我姨甥仔個老豆同個仆街乞衣! 當年就係佢兩個做我地嘅伴娘伴郎, 嗰時大家真係好好朋友, 又一齊去旅行, 不過, 而家真係此情不再喇......

沒有留言:

張貼留言