我地三姐弟請亞媽老豆去旅行都去左好多年, 換句話說我地好多年同老豆冇再嗌交喇!
有陣時見老豆成日鬧亞媽, 我都忍住唔出聲鬧老豆, 因為同佢好番左咁多年, 講真, 我真係唔想又鬧翻~
但係人就係咁賤格, 得寸就進尺, 老豆就好似鬧亞媽越鬧就越過引咁!
亞媽個鼻唔好我係知, 所以幾貴嘅空氣清新機我都買比亞媽用, 因為我好唔想我老母因為吸二手煙有事! 今晚亞媽打嚟又講老豆咁不停係到食煙, 所以我叫亞媽開機時係我話要開嘅, 點不知我老豆衰到, 亞媽一開佢就熄一開佢就熄, 仲話要開就我自己番嚟開, 而且亞媽一行埋去, 佢仲想推開亞媽!
結果, 細佬係屋企鬧佢, 我就隔住個電話鬧佢, 足足鬧左佢十幾分鐘! 係鬧佢嘅過程中, 佢仲好串咁話佢會記得我地講過嘅嘢, 佢會記心中喎! 好~ 最緊要你記得潻, 好驚你唔記得囉!!!
收線之後, 細佬同我講, 老豆同亞媽講佢今次你贏晒喇, 叫亞媽張佢張八達通比番我喎!
好喎~ 既然你咁勁, 你就連亞媽比你每日嘅零用錢你都唔好要啦苯!!! 以為我地同你講番嘢睬番你, 你就覺得自己大晒呀??? 你以為你自己係邊個呀??? 你以為人人都要以你為先呀??? 你以為你係老豆就邊個都要聽你講呀??? 你以為你好巴閉係邊個呀???
我又唔你好明世伯唔比伯友開機既原因~
回覆刪除envy 仔女錫晒個老婆?
我老豆係好黑人憎架, 佢可能因為當時心情唔好, 所以唔LIKE我媽開機, 又或者可能佢唔鐘意開左之後部機有聲, 又或者開左之後有抽風效果佢唔LIKE(因為D風會郁可能佢凍)!
刪除我地細個時佢成日發皮4(基本上一個星期有5-6晚都會發皮4), 成日做嘢受完D氣就番屋企搵我地嚟出氣, 所以到大左我地明事理之後, 跟本就冇人同佢講嘢冇人睬佢冇人理佢! 而我地個個就只對亞媽好! 如果唔係亞媽, 佢有鬼得去旅行咁開心喇喎!