2014年2月17日 星期一

效果唔錯!

上次表弟去台灣買左一盒mask比我表姐, 而我表姐話唔好用好麻煩所以比左二塊咁多我! 用左一次, 又覺得唔錯喎!

今日放工去搵暖貼買, 居然比我見到有喎! 而且仲唔貴!



第一日用完塊mask之後, 第二日就用埋袋底剩抵嗰d精華, 雖然佢d精華液唔算多, 但係都唔算貴, 可以值得再買!

沒有留言:

張貼留言