我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2014年2月17日 星期一
效果唔錯!
上次表弟去台灣買左一盒mask比我表姐, 而我表姐話唔好用好麻煩所以比左二塊咁多我! 用左一次, 又覺得唔錯喎!
今日放工去搵暖貼買, 居然比我見到有喎! 而且仲唔貴!
第一日用完塊mask之後, 第二日就用埋袋底剩抵嗰d精華, 雖然佢d精華液唔算多, 但係都唔算貴, 可以值得再買!
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言