除左涼鞋之外, 我咁大個月嘅第一對平底鞋, 就係係2012年嘅12月買, 而買嘅原因係因為當時我拗左柴, 咁就冇辦法唔著平底鞋啦~
第一對嘅平底鞋都唔係好貴, 可以當時on sales 緊! 見對鞋咁舒服, 又唔括腳, 於是乎我想去買多對! 諗住唔會貴好多啫, 點不知要成四嚿水一對!
四嚿水買一對平底鞋, 對我嚟講係好鬼貴囉! 又唔係好靚好特別, 仲咩事要四嚿水先, 既然四嚿水買對唔係全真皮, 不如用八百蚊嚟買對全真皮啦! 雖然全真皮一定會係好舒服, 但係八百蚊我就真係唔捨得, 因為鞋著得多會蝕, 唔著又會甩底, 所以final 我係冇買架!
不過, 因為呢間舖頭係呢個月20号會close, 要買就要出九龍, 所以尋日襯住滕滕去上堂我就fast walk一轉喇!
好過份同離譜囉, 因為我一去到, 佢有兩個款做緊特價, 仲要只係HKD199/對! 而且其中一對仲要係"驚"皮嚟, 原價仲係HKD995!
所以我一口氣買左4對!
兩對紫色, 一對湖水藍!
而呢對我就買左一對, 打算落雨先嚟著!
唔買真係對唔住自己, 所以呢4對我諗住著5-6年! Total 唔洗HKD800! 真係爽~~~


呢隻牌子 OK ga. 大肚時見特價買左兩對, 唔括腳, 都著左好耐。之後都有買對柒皮 高跟, 不過就焗腳 @-@
回覆刪除呢個牌子更CHEAP嘅鞋其實都已經好舒服啦~ 所以如果叫我買對再貴D再舒服D嘅, 我就更唔捨得喇~
刪除你好似有一年都係一日之內掃咗4對鞋架,哈哈哈
回覆刪除嗰次好似冇買4對咁多嘛.........我都唔記得LU! 不過呢4對唔會同一時間著, 我會著完一對爛左先著第二對!
刪除