2014年2月6日 星期四

開心初七

BB醫生d活動, 其實我都好想參與, 不過隨住滕滕越嚟越大, 我發現佢越嚟越冇興趣! 我係大人, 其實我知道嚟嚟去去都係咁, 我份人又唔怕厭, 所以對我嚟講問題不大, 但係, 如果對滕滕嚟講冇咩新意的話, 我就唔係好想不停咁去做同一樣嘅嘢, 因為我怕佢悶到怕左!

今次BB醫生嘅活動就有新意喇, 就係上門去探訪獨居長者!  我, 覺得會好刺激同好好玩囉~

今次活動原來好大, 連同另外兩間機構一齊玩, 加埋BB醫生, 即刻total 3個機構, 淨係係廣場等集合時, 冇一百都應該有幾十人參與!

正當BB醫生係到安排緊每兩個家庭為一組時, 我等, 我等, 我等, 等極都冇叫我地個名, 而最後有3組家庭係負責special operation- 即係我同滕滕就係其中一組, 係負責special operation!

好迷~ 咩special operation 呢??? 原來我地係負責支援! 我地係要揀d 正在係到探訪緊嘅先好入去, 入去就係助興!!! 因為主持人怕有d家庭唔識去同老人家溝通, 所以我地做支援嘅, 就係多d人, 就可以多d嘢吹, 吹多d水, 攪下氣氛!

我同滕滕滿心歡喜咁上樓, 同lift都有幾戶家庭, 因為我地冇人唔好入去, 所以我已經好留意同lift嗰幾戶家庭係咩樓層出lift, 不過可惜, 並唔係我手上面嘅名單中嗰幾戶!  不過, 唔緊要啦, 我地搭番lift, 再由低層嚟過啦, 睇下有冇老人家係被探訪緊囉!

第一間 - 冇人! 第二間 - 都係冇人! 如果, 我地繼續行落去都撞唔到有人, 我地咪好on居!!! 同埋, 因為d冷行都幾靜下, 我覺得滕滕又開始有小小驚, 所以到左第三間, 我都唔理咁多, 有冇人都好, 我照入去做探訪喇!

第三間, 係一個伯伯嚟, 閑談之間, 覺得伯伯平時應該唔多同人吹水, 因為感覺上個人性格唔多開朗, 我地有時都有小小dead air, 所以傾左10分鐘左右我地就離開喇!

探完伯伯, 我地去搵第4間, 而呢間終於有人係到探訪緊喇! 係我滿心歡喜拍門之後, 有個類似工作人員係屋到行出嚟門口同我講, 話佢地係到探訪緊, 話唔方便比我地入去, 跟手仲鎖埋度門! 呢一刻, 我真係好想小佢! 而滕滕都即時比反應我問我: 點解頭先嗰個人衰得咁交關, 唔比我地入去架!!!

比人拒諸門外之後, 我就打比BB醫生個負責人問, 點解究竟我會比人咁對待???  究竟嗰條友係咩人嚟??? 究竟佢知唔知我地係負責支援呢一PART架??? 結果, BB醫生個負責人叫我唔好理嗰條友, 先去做其他探訪先!

我真係唔想嘥時間囉, 所以跟手落去, 我唔理有冇人係做緊探訪都好, 我地都照入可也!  之後, 我地都分別探訪左兩個婆婆, 佢地分別都有九十幾歲, 同埋兩個都好精神同埋都吹得下水! 

我其實都唔知點解同d老人家咁吹得, 佢吹得時我更吹得, 吹水吹到我話走喇, 唔好郁住婆婆你喇, 而婆婆就答我"唔阻~ 唔怕!"  我知, 因為佢地平時自己一個人真係好悶, 難得有人同佢地吹下水, 大家有講有笑, 真係好開心咁又過一日!  而滕滕見我咁講唔停, 佢都頂我唔順行埋嚟細聲咁同我講: 媽咪~ 我地唔好阻住婆婆咁耐喇~!

其中有個婆婆仲好有心咁封左封利是比滕滕, 而我都立即回番封比佢買水果食!



今日去探訪真係好開心好充實, 唯獨係比人拒諸門外呢part 有小小興囉! 完左探訪, 我問番BB醫生負責人, 佢話原來另外嗰兩個機構係冇支援呢PART, 亦都唔希望BB醫生有支援呢part, 所以呢我比人咁對待, 原因就係因為嗰個人係另外機構嗰d負責人嚟! 真係頂佢個肺囉!!!



2 則留言:

  1. 恭喜發財,祝你身體健康,萬事如意,好運連連;祝滕滕快高長大,學業進步,聰明伶俐,身體健康...

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財呀! 恭祝你今年全家都身體健康, 生活開開心心!

      刪除