舊年年尾, 老闆送嘅賀年禮物有d唔同!
朱古力少左, 但係曲奇就多左!
因為老闆知我like 黑朱古力, 所以後嚟佢同我換左total 4盒嘅朱古力曲奇, 同埋比多兩盒嘅黑朱古力Lindt 我!
年尾嗰餐團年, 同埋今日嗰餐開年飯都係食呢d嘢!
其實, 除左隻鮑同埋碗翅之外, 其實食到想嘔, 尤其係碟龍躉魚腩!
我食得慢, 又要聽滕滕電話, 馮小姐一路食D魚腩就一路反晒胃, 我見到佢個樣, 我真係食唔落, 所以我好認真咁同老闆講, 我真係好唔想食!
呢個套餐食左幾年都冇變過, 次次D龍躉魚腩都係咁難食, 所以個廚師可以KEEP住咁難食嘅水準, 其實真係好撚勁囉!


下次魚腩轉其他得唔得?
回覆刪除唔得架, 因為佢SET 好晒! 其實仲有個飯都好難食......只係個魚腩堅難食!!!
刪除