2014年2月20日 星期四

一粒波波

每晚瞓覺我都會同滕滕R背脊, 今晚亦都如以往一樣係到R, R, R!

不過RR下, 滕滕就同我講佢波波好痕, 叫我R佢波波喎!

波波? 我問滕滕佢何來有波波, 就算小女孩都未有波波, 更何況佢係一個男仔!

滕滕答我: 我更係有波波喇, 不過只係一粒之嘛~~~

沒有留言:

張貼留言