我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2014年2月20日 星期四
一粒波波
每晚瞓覺我都會同滕滕R背脊, 今晚亦都如以往一樣係到R, R, R!
不過RR下, 滕滕就同我講佢波波好痕, 叫我R佢波波喎!
波波? 我問滕滕佢何來有波波, 就算小女孩都未有波波, 更何況佢係一個男仔!
滕滕答我: 我更係有波波喇, 不過只係一粒之嘛~~~
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言